lördag, november 20, 2010

Sune växer

Idag tog vi fram tumstocken och mätte "lilla" Sune igen. Enligt mina inte speciellt exakta mätningar har han redan vuxit 3-4 cm i mankhöjd. Han är numera runt 42 centimeter (sista mätningen var han 38-39 cm). Detta på 2 veckor! Kan ni tänka er! Om man stirrar tillräckligt länge på hans ben kanske man ser när det händer? Jaja, det är säkert inte speciellt exakt. Men jag tycker mig se att han faktiskt snart har vuxit ikapp Goliat i höjd. Han har superlånga älgben som han inte har någon koll på överhuvudtaget. Och han börjar bli hemskt tung att bära upp för trappan.

Idag ska hundarna följa med M ut till hans föräldrar där byggnationen av min blivande hundnördsbil ska ta form. Själv ska jag sitta med c-uppsatsen, sen sova några timmar och inatt är det arbete på Hemgården som gäller. Imorgon eftermiddag ska jag till Mariestad och ha nosaktivering på instruktörsutbildningen. Körig helg, minst sagt...

3 kommentarer:

Johanna sa...

Va stor han har blivit! Förstår att det börjar bli tungt att bära runt på honom=P

Sofia sa...

men tänk så sjukt i form du kommer att vara till Beach 2011!!! Det kommer vara du och dina biceps!

Hanna sa...

Jag mätte Devil i veckan med, och om jag inte mätte heeeeelt tokigt är han nästan 45cm, så dom är nog lika stora :)