måndag, november 22, 2010

Åter igen måndag. Hujedamej.

Idag har det varit måndag på alla sätt man kan tänka sig.
Panik med skolarbete resulterade i att Sune fick en minst sagt oaktsam entré i de råa köttbenens fantastiska värld. Mina hundar fick nämligen tugga lammben i två timmar när jag panikartat försökte få ihop ett inlämningsarbete i sista minuten.

Efter denna turbulenta morgon åkte jag och Hanna ut i skogen med hundarna och gick en knarrig promenad. Det är otroligt vackert ute nu, synd bara att jag är så inkompetent med kameran att jag inte kan återge det.
Nåväl, att jag är en sopig "tvåbarnsmamma" känns som bra ord för att återge känslan jag hade efter hundklubbsbesöket. Men jag har burar i bilen i alla fall, så det kan man väl säga är dagens glädjeämne.




Hanna och hundarna, en otroligt dålig bild.

2 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Hej

Tänkte bara droppa in och gratta på namnsdagen... :)


Henke :)

Cecilia sa...

Tack så mycket Henke!