fredag, november 26, 2010

Ett Sunligt inlägg

Jag och Sune passade på att gå ut en sväng ensamma nu innan mörkrets inbrott för att ta lite "Sune har hunnit bli 15 veckor"bilder. Jag tog med mig husses strumpa ut i snön och detta var mycket uppskattat.
Det är väldigt tacksam miljö att träna i, Herrljunga city. Det är mycket folk, bilar, hundar och annat som rör på sig runtomkring. Jag inser mer och mer hur tacksamt det är med valpar. Sune ifrågasätter aldrig varför han ska göra något, han bara gör det. Vi passerade ett hundekipage på väg till rasthagen, han var lite intresserad först men bara jag lockade lite på honom trippade han fint vid sidan med ögonkontakt och hoppfull blick. Jag hoppas att jag kan bevara denna följsamhet hela vägen fram till vuxen ålder!




1 kommentar:

Sofia sa...

Han e allt bra söt den lilla rackarn=) Såg kicksparkslänken...em sån skull man ha...gärna med nån form av barnsits på också hej vad det skulle gå undan=)