fredag, november 26, 2010

Marodörerna

Imorse fick Sune vara ensam med Goliat i cirka 20 minuter. Jag hade nog inte valt just morgonen som en tidpunkt att ensamträna honom, eftersom han är som piggast vid denna tid. Men jag och Mattias har en liten "skarv" mellan skiften just dessa minuter, Mattias börjar 7 och jag slutar 5 över 7.
Nåja.
Sune var tyst när jag kom hem, men däremot hade han roat sig med att riva sönder en tidning över hela lägenheten. Dom är som natt och dag, Goliat och Sune. Men en egenskap har dom gemensamt, och det är deras talang för pappersstrimling. Nu när jag skulle äta lunch hjälpte Goliat till lite också. Här har ni en liten snutt från detta:




Jag lägger mest upp klippet för att det är så skoj att se hur fort Sune växer. För tillfället ser han ju ut som en förvuxen älgkalv. Han har mycket kortare kropp än Goliat, men nästan lika långa ben.

1 kommentar:

Marielle sa...

svaar: Hah, men jag trodde du pratade om att vi skulle ha inkallning för du höll ju på att läsa om det + att det var ditt förslag. För mig gör det nog ingen skillnad. : ) Eller, jag vet inte.