söndag, november 14, 2010

Avlämningar

Jag ger mig på ett försök och lägger upp en liten film på mig och Sune när vi "tränar".
Tyvärr fick jag inte till fokuseringen riktigt innan jag satte på kameran, så det är lite suddigt. Men detta, mina vänner, är mina och Sunes första stapplande steg till en trevlig avlämning!



Jag blir väldigt inspirerad när jag läser Pias valpträningsanteckningar. Jag längtar så tills Sune har förstått att han ska komma med sakerna till mig, detta kommer att öppna upp för så många fler övningar!

5 kommentarer:

Simon Fredriksson sa...

Är du/ni i herrljunga idag?

Jag tänkte att jag kanske skulle kunna vara lite valp vakt om det behövdes. ^^

Mvh Simon

Cecilia sa...

Nämen oj, vad snällt! Ja, det får du gärna vara Simon :) Så slipper ju min kompis Emma som har jobbat hela natten!

Simon Fredriksson sa...

Du kan väl bara ringa hem om det behövs nån valp vakt, eller min telefon. (Ja den är tillbaks!)

Mvh Simon

Anonym sa...

vilken liten stjärna!

Pia Fernqvist sa...

Ah, vad söt han är, den lilla godingen!
Vad kul att du har hittat min valpträning, den sidan försvann när den gamla hemsidan plötsligt lades ner! Jag hade glömt att jag hade lånat ut anteckningarna, men nu har jag lagt upp dem på hemsidan igen, så du får gärna länka dit istället: http://www.khemosabi.se/valptraning.html
Lycka till med snusmumriken;-)) Kram, Pia