lördag, november 27, 2010

Sune blev lite filosofisk en stund

Sune i en ingående studie av storebrors förehavanden i snön....
Nu är vi tillbaka i Skövde. Hemma i lägenheten. Lite deprimerande är det allt, tomt och trångt och ohemtrevligt. Men ikväll är vi bortbjudna, så det går nog bra ändå.

Idag är jag riktigt stolt över Sunemannen må ni tro! Han verkar trivas bra i sin bur i bilen, för han sov hela vägen till Skövde och var tyst när jag gick in och handlade. Eller, det kan jag ju inte veta så klart. Men vad det verkade. Snart kan vi kryssa av "vara ensam i bilen" på checklistan! Han fick även sitta ensam en stund när jag och Goliat var ute och tränade på parkeringen. Jag fick även en hel del peptalk av Elin och Boel (tack flickor) angående ensamträningen, så nu ska vi köra järnet här!

Som sagt är vi bortbjudna på middag ikväll. Trevligt! Det är inte ofta vi går bort förstår ni. Jag vet knappt hur man beter sig. När man ska vara sådär gåbortig. Jag antar att man inte får ha på sig valpkissig fleecetröja och T&Pbyxor i alla fall. Jag får försöka rota fram några seriösa kläder ur min stackars bortglömda garderob. Huvaligen, seriösa kläder har väl aldrig varit min starka sida.

2 kommentarer:

Marielle sa...

You did goood! :)

Cecilia sa...

Haha, sicken tur :D