söndag, november 21, 2010

Bilburar

Nu har Mattias fixat burarna!
Sådärja. Först jobbade jag natten, sen sov jag tre timmar och sedan åkte jag och Goliat hela vägen till Mariestad (1,5 timmes bilfärd) för att gå på instruktörskurs. Idag var temat nosarbete, så vi fick prova på både sök och upplet, vilket hade varit så skoj om det inte varit för att jag kände mig som en zombie som blivit mosad av tåget. Nåja. Goliat är i alla fall relativt nöjd efter aktivering och jag har ju fått en bock på närvarolistan. Det är väl det som är huvudsaken.
Hemfärden ägnades åt att inhalera spolarvätska och skräna till Robyn på radion för att hålla mig någorlunda vaken. Inte stabilt, Cecilia.

3 kommentarer:

Jessicah sa...

Hihi, perfekt ju. Snyggt!

Anonym sa...

Å vad bra det blir!

Anonym sa...

Schnajdigt! är du hemma nåt nästa helg? jag & klara tänkte komma till skövde då :)