onsdag, mars 03, 2010

Karstorp!

Idag har jag och Stina gått en långpromenad i solskenet. Det var väldigt skönt att få komma bort från Garnisonen och gå nån annanstans som omväxling. Men trots att det vackra vinterlandskapet får en att tappa andan så längtar vi nog alla efter lite vår nu. Det ska bli skönt att få komma igång med spåret och tävlingarna, att få sitta på en gräsmatta och äta en glass, att gå på något annat ställe än på en plogad väg.


Fiiiiiiiiint!

Kila är superimponerad av alla fynd som Goliat gör på promenaden, dessvärre är Goliat inte lika imponerad av att ha henne iglad vid sin sida. Det är så komiskt att se på spektaklet! Man undrar ju när det där ladylika ska infinna sig i Kila och rollerna blir ombytta. Så det blir Goliat som får kämpa för uppmärksamhet. Men som det verkar för tillfället lär det nog dröja tills lilla Kila blir en lady ;)

"och vad nosar du på där?"

"....och vad nosar du på där??"

1 kommentar:

Sofia sa...

Jag tror att du kan fixa tvåan tills Laxåtävlingen...har du förresten nån annan tävling innan dess?

Jag hoppas ju på att kunna träna lite med störning under hundpromenaderna...det kommer bli bra tror jag. Skulle vara så kul om vi lyckades knipa ett första pris i ettan denna säsongen...jag hoppas!