lördag, mars 06, 2010

Det är ju inte så man gråter av lycka direkt


Goliat jagar snön


Inledde dagen med att gå en långpromenad med hunden, sen åkte jag iväg till Brona för att vara medhjälpare på hundkursen. Det blir roligare och roligare för varje gång! Idag hade jag hand om en rallylydnadsbana och kände mig riktigt självständig, om än lite stapplig, i min roll som "instruktör". Men jag trivs!

Efter lunchen släpade jag med mig Mattias ut för att han skulle filma mig när jag tränade så att ni skulle få se spektaklet. Är det inte konstigt att det går mycket sämre när man ska filma skiten?
Får se om jag lyckas ladda upp filmen nu under kvällen, hittills har inte min kassa hastighet på internet velat samarbeta.

1 kommentar:

Sofia sa...

najs...ska fixa lite popcorn till kvällen och så är det stilstudie som väntar=) håller med dig om att filmningstillfällena inte alltid blir de bästa...