fredag, december 10, 2010

Uppdatering igen

Nu är klockan snart tre på dagen. Sune har inte blivit bättre, även om han har druckit snart en halvliter vätskeersättning (bakpulver, salt, honung och vatten) och ätit i/d-burkmat, en matsked varannan timme (har ökat på till två matskedar de sista gångerna).Han verkar också ha väldigt ont i kroppen. Han blir stel när jag tar i honom och när han vid ett tillfälle råkade ramla ner på golvet så såg det nästan ut som att han inte skulle klara av att resa på sig. Jag känner mig helt maktlös och kan bara sitta och se på när min lilla valp kämpar.
Vi ska in på jourtid klockan 17.00 så nu får jag väl sälja bilen och äta nudlar resten av min studieperiod.
Usch, allting är så jobbigt just nu. Det känns som att något är jättefel.
Tänk på oss är ni snälla.

5 kommentarer:

Alma sa...

oj, jag ångrar verkligen min tidigare kommentar.
jag håller tummarna för er, det enda ni kan göra är ju att vänta och se på vad vetrinären säger :/

Anonym sa...

Men usch vad jobbigt att han inte mår bättre, lider verkligen med er :( Tänker på er och hoppas verkligen att det vänder och han blir frisk igen!

Sandra sa...

Fy vad trist att han inte blir bättre :( Stackars liten! Man undrar ju vad det onda kommer ifrån också..hm.. men han blir snart bättre! Tänker på er och håller tummarna!

Ingrid Melin sa...

Usch, detta lät ju jättehemskt!!! Skönt att han mår bättre nu!
Hoppas ni får en god jul!
// Ingrid och Tilla

Cecilia sa...

Tack så jättemycket allihopa! Efter att han fick sin smärtstillande spruta vände det och nu är han sig själv igen :)