söndag, december 26, 2010

Juluppehåll

Här ligger vi inte på latsidan i juletider må ni tro!
Jag har visst haft ett oanmält juluppehåll i bloggandet. Vi har myst hos mamma, gått långa promenader i knähög snö, druckit glögg och fått tandvärk av all kola. Från en dag till den andra så har Sune blivit större än Goliat. Flera centimeter större också. Jag förstår inte när det hände, mamma reagerade också på det. En morgon så var han bara jättestor.

Just nu är vi i en skidåkarfas. Jag börjar få in riktigt bra teknik måste jag säga. Nästa vinter ska Sune dra mig, vi har redan pratat om det och han verkar tycka att det är bra idé. För tillfället försöker han visserligen att jaga både skidor och stavar.

Ett försök att illustrera Sunes storlek. Lyckades det?

2 kommentarer:

Jessicah sa...

Oj, ja det har verkligen smällt till i höjden! Poff! Vad gillade de honom? :-)

Cecilia sa...

Hihi, ja, poff sa det under natten och så växte han flera centimeter! Dom tyckte han var söt, men jag tror lojaliteten mot Goliat vann. Jag tror inte dom ville gulla för mycket med Sune för att Goliat inte skulle känna sig bortglömd ;) Men barnen tyckte mycket om Sune!