tisdag, juli 27, 2010

Fjärrdirigering på nära håll



Så här ser Goliats fjärrdirigering ut so far. Jag försöker att sträva efter att hans baktassar ska vara fastfrusna i marken. Hoppstå fungerar bättre och bättre, men jag var nog lite ivrig som satte in det så här raskt. Efter ett par repetitioner med spontant hoppstå så kom han i alla fall på vad det var jag var ute efter. Jag vet inte riktigt hur det blir när man har samma "stå"kommando på hoppstå som på från-ligg-till-stå? Vad tror ni, blir han förvirrad av det, eller kan han lära sig skillnaden utan att man behöver ta in ännu ett kommandoord? (Goliat älskar att lägga sig, märks det tro? hihi)

Annars har jag hittat en bra sida som beskriver hur man gör sin egen sänggavel. Så nu ska jag roa mig med att fönstershoppa tyg.

Inga kommentarer: