tisdag, augusti 04, 2009

Ockerpriser?

Dagarna går, sommaren är snart förbi och till hösten står jag där igen, utan dagmatte.
Jag har så smått börjat leta efter något lämpligt för min lilla plutt då det känns bättre om han åtminstone hade sällskap tre gånger i veckan och slapp vara själv varje dag.
Svarade på en annons om dog-walker för jag tänkte att det kunde ju vara en bra tillfällig lösning.
Vet ni vad hon de skulle ha för en halvtimmes promenad?
150 KRONOR!

Jag tror jag höll på att smälla av.
Tänk nu varje gång när jag cyklar hem för att rasta min vovve på lunchen och känner att jag har sparat så mycket pengar. Varje dag kommer kännas lyckad efter detta!

Skämt å sido så håller jag verkligen tummarna för att det ska kunna dyka upp någon lämplig dagmatte nu under hösten, så jag har någon pålitlig innan vårterminen börjar. Det är då jag verkligen behöver det när praktikperioderna börjar.. Nåväl. Det löser sig, jag är inte orolig.
Däremot i chocktillstånd.

1 kommentar:

Sofia sa...

hmm ja man kanske skulle skaffa sig ett extraknäck!?