lördag, augusti 08, 2009

Denna dagen har gått åt till att sova ut efter en hel natts slit på Hemgården. Klockan är 17.00 nu och det är först vid denna tidpunkt som jag känner mig någorlunda som en människa igen. Det har varit otroligt varmt att sova här i lägenheten denna dag.
Mattias var så gullig att han tog Goliat och åkte iväg till sina föräldrar vid 11-tiden för att jag skulle få chans att sova. Andra helger när jag har jobbat har jag inte kunnat sova alls. Varför? Han brötar så mycket!! Det han själv upplever som tyst" är i själva verket slammer med skåpsluckor, prata i telefonen, smälla i badrumsdörren, spola vatten i kranen, starta datorn och så vidare i all oändlighet, så idag löste vi det på detta sättet.

Nu är det bara några timmar kvar tills jag ska gå till jobbet igen. Men nu har jag bara 4 nätter kvar att jobba, sen börjar skolan igen. Det känns jättekonstigt att återgå till vardagslunken efter dessa månader med vanligt jobb, mycket ledighet och inga studier att ha ångest över.

Inga kommentarer: