söndag, juni 06, 2010

Stigmansgården 2010

 Vi har avnjutit en helt fantastiskt underbar helg tillsammans med Billinge brukshundsklubbs instruktörer uppe i Tiveden. Vi hade verkligen tur med vädret, två hela dagar med strålande solsken! Första dagen spenderades med gott fika och en del aktiviteter. Jag fick förmånen att ha med mig Ulla-Britt och lägga ett appell-spår. Detta var mycket nyttigt på många vis! Jag fick många nya tips och tankar kring hur jag ska få upp spårpinnsintresset och fick även en tydligare bild över hur appellspåret är uppbyggt. Jag känner mig mycket taggad på att fortsätta träningen i sommar!

Trots att vi inte gjorde mycket "vettigt" blev vi ändå väldigt trötta och sov gott den natten.
Idag har vi gjort upplet, lagt spår och låtit hundarna bada i sjön som finns precis i närheten av kursgården.
Jag kompletterar inlägget inatt då jag ska jobba, under tiden får ni kika på några av bilderna jag tog under helgen.
Cliff ligger och glassar i solskenet

Cilla tar ton

Den här maten kan man leva med!

Vi firade nationaldagen med en liten flagga

Jenny och Tindra går slalom
Isco och Siri badar
Isco
Lexy på väg tillbaka med ett föremål i uppletet

Goliat vattenapporterade litegrann

2 kommentarer:

Mona med Lexy sa...

Tack för härliga bilder!
Vi väntar gärna på fler.

Sofia sa...

Ha en riktigt trevlig sommar Cissi!