tisdag, juni 29, 2010

Hundnappad!

Idag är det tomt här hemma.
Mattias tog med sig hunden ut på jobb i skogen och här sitter jag. Ledig och sysslolös.
Vad gjorde jag när jag inte hade min hund? kan jag fråga mig dagar som denna.
Usch, vad händelselöst och tråkigt mitt liv måste ha varit!

Idag ska jag i alla fall fylla min tid med att göra kycklingpaj, städa lägenheten och sen funderar jag på att åka till Borås (Knalleland) och shoppa lite. Jag har exempelvis inte ens några badkläder. Det kanske är en bra idé att införskaffa sej såna, när sommaren verkar bli precis hur varm som helst.

3 kommentarer:

Sofia sa...

jag råkade ju ut för detta konstiga att vara utan hund för några veckor sen...man får ingen planering eller struktur på dagarna och dagarna blir förövrigt väldigt långa. Hoppas att du hittar nån bra bikini!

Aaron hälsar=)

Sofia sa...

jag råkade ju ut för detta konstiga att vara utan hund för några veckor sen...man får ingen planering eller struktur på dagarna och dagarna blir förövrigt väldigt långa. Hoppas att du hittar nån bra bikini!

Aaron hälsar=)

Åsa sa...

Jag brukar oxå fundera på ibland vad jag gjorde före jag "blev-med-hund". Har kommit fram till att mitt liv troligtvis var väldigt tråkigt, grått och händelselöst! :) Uttrycket om hunden som "människans bästa vän" stämmer verkligen bra!! Säg till om du ska till Borås fler gånger, så kan vi kanske träffas där och ta en fika ihop! Kram