tisdag, april 20, 2010

För kännedom....

..... egentligen har jag ingenting att berätta för er denna kväll.
Så därför meddelar jag er härmed att Goliat ska mentalbeskrivas på söndag!
Det ska bli så spännande, jag är helt spänd av förväntan!
Självklart får ni se film, bilder och resultat efteråt.
Imorgon är det onsdag, tre dagar kvar på praktiken nu. Jag ska försöka njuta så mycket jag kan, på fredag är det dags för medhavd avskedsfika med tillhörande avskedskort.
Jag vet inte hur fint fika man förväntas bjuda på som praktikant?
Är det på en låda kakor-nivå, på köpetårt-nivå, på kladdkakenivå eller på smörgåstårt-nivå (elit)?
Experthjälp tack!

6 kommentarer:

Mona sa...

-Kladdkakenivå, säger Leif som har störst erfarenhet av praktikanter.

Squarepants sa...

1337 - Eliiiiit!

Inte för att jag gillar smörgåstårta, men andra gör säkert det.

Sofia sa...

neeeej jag tror kladdkakdenivå...fast dock utan tillhörande hundhår...hahaha men med en klick grädde såklart...och ta då för Guds skull laktosfri grädde så blir det ett plus i kanten=)

vickan sa...

Ja röstar också på kladdkaka, det funkar alltid. Så lyssna på Leif som har erfarenhet! :)

Johanna sa...

Jag skulle köra på kladdkake-nivå!Med grädde till=) Jag menar,vem gillar inte kladdkaka!?!?
Lycka till på söndag!Jag o Mira håller tummar o tassar!Vi är spända på o veta hur det gick,Mira ska ju gå i pappa Goliats tass-spår sen;) Kram

Henrik Hellemar sa...

Hej

Vi var på kattutställning i helgen med våran ena katt och där hittade jag servetter med tryck - på den ena stod det: "Katthår ingår i receptet" - det tyckte jag var ganska passande... :)

Vad du bjuder på är inte det viktiga - det viktiga är ATT du bjuder på nånting. Är det hembakat så ger det alltid pluspoäng...


Henke :)