fredag, oktober 02, 2009

Jag inledde min Mullhytte-vistelse med en timmes lång promenad med Sofia, Frodo och Aaron.
Frodo och Goliat är tyvärr inte bästa vänner, men jag blev så förvånad- och så klart väldigt glad!- när de helt ignorerade varandra och promenerade sida vid sida utan att gruffa.
Efter några timmar med att med hjälp av matte-boken tappa min vilja att leva gick vi åter ut en sväng, denna gången tillsammans med Victoria och hennes flock papillons (+ Pizzan som är dvärgpincher-korsning). Underbart väder att spendera dagen utomhus i!
Nu rotar jag i min lillasysters garderob efter något att ha på mig till kvällens galej.
Grymt skönt att ha hundvakt närhelst man känner för att fara ut och roa sig- både mamma och min andra lillasyster kommer att tillbringa kvällen framför teven.

Imorgon blir det jaktmässa och vildsvinssimulator, lerduvsskytte och hamburgeätande. Jag återkommer om detta. Ha en bra helg alla!

Inga kommentarer: