torsdag, oktober 08, 2009

Välkommen du gula värld!

Skövde har verkligen sina vackra sidor....

Men allt vackert sällskapar alltid med allt fult...

Tänk vad skönt om man var som Goliat som inte bryr sig vare sig om det är fult eller fint,
bara det finns något att nosa på...


Pippi Långstrump-halsduken får såklart också följa med ut på höstliga promenader
Bara för att jag älskar vackra saker

Goliat poserar framför Våmbs utsiktsplats
Tänk vilken tur att jag har en så vacker hund att titta på varje dag :)

5 kommentarer:

elin som är bäst på att INTE plugga sa...

Och vilken tur jag har som får gå i samma klass som en så söt person som tar väldigt bra bilder :)

Cecilia sa...

haha! :D vi har ingen disciplin överhuvudtaget. Men NU ska jag sätta mig och räkna matte för nu har jag ätit och gått ut med hunden. Ingenting att skylla på längre! Ja, det skulle ju iofs vara hantverkarna som snart borrar hål i väggen då förstås.... ;)

Squarepants sa...

Vilka fina bilder du har tagit! Han är verkligen en skönhet den där fläckiga :-)

Cecilia sa...

Som en rosbuske ungefär ;) Vacker men vass, höhöhö (åh, jag känner mej sådär som när man har varit ensam för länge och har börjat prata med sej själv)

Mona sa...

Underbara bilder du tagit, Cecilia!
Visst har Skövde fler fina sidor - det är bara du som inte sett dem alla ännu!
Vi som bor vid vid foten av berget har alltid årstidernas växlingar att se på och fascineras av. Fast inte alla kan ta så fina bilder förstås.