torsdag, oktober 22, 2009

Välkommen hem älskling!

Så här glad blir jag av min jacka!


Som sagt.. superduperglad.

Idag har jag och Goliat bara varit ute och traskat, i min nya, fina skaljacka.
Imorgon blir en mer hundig dag. Då ska vi nämligen åka till Laxå och träna agility, lydnad och så blir det säkert lite bus med brudarna. Jag får snart ett total breakdown på min hemtenta, men nu har jag faktiskt skissat ihop hela skiten. Nu ska den bara finputsas, lite mer referenser ska mosas in och så ska jag vara nöjd sen. Då får vi gå på mattetenta-plugg inför nästa fredag, examinationsplugg inför tisdag och så lite duggaplugg inför nästa måndag när jag har nästa dugga. Glömde jag nämna att vi har en fet patofysilogitenta i januari som jag inte har hunnit börja läsa till? Och fler examinationer? Det är så man blir yr.Nu har min vintermössa hittat ut från garderoben! Jag älskar vinterkläder!

Idag har träningen med apportbocken fortsatt, han har satt sig ner jättefint med apportbocken i munnen hela kvällen. Dessutom kan han snart backa vid min sida! Min fina kille!"Snälla matte, får jag hoppa upp i soffan?"

Inga kommentarer: