måndag, oktober 12, 2009

Saker som gör mig glad!



Jag brukar aldrig köpa lotter.
Det är inte lönt, för jag vinner aldrig nånting och har inte direkt bra tur heller (okej, nu låter jag väldigt pessimistisk, men det är verkligen så!)
Men så igår så tänkte jag att jag skulle chansa på en jacka jag hittade på tradera.com.
En alldeles ny, oanvänd Fjällräven-jacka (nypris över 3000 kronor). Jag satt och väntade som en hök, tryckte på uppdateraknappen precis hela tiden. En minut innan auktionen gick ut så la jag ett bud, och VANN! Jag vann jackan, och gissa vad jag fick den för? 600 KRONOR! Det är helt sjukt, jag kan fortfarande inte tro att det är sant! (Jag tror det iofs inte förrän jag har jackan här hos mig)

Så ja, jag är superglad just nu :)

3 kommentarer:

Sofia sa...

wow gratulerar!

Cecilia sa...

Jag behövde verkligen en ny jacka och har spanat på en Fjällräven längelänge! Det är ju bättre att köpa en riktigt bra jacka än en för 500 kronor som man ändå måste byta nästa vinter. Hurra till mig! :D

Susanne o Collin sa...

Vilket fynd!!!! Kram Susanne