måndag, oktober 12, 2009

Foderleverans!

Alldeles nyss plingade det på dörren och när jag öppnade stod där så min och Goliats första säck med Standardt. Jag beställde säcken i fredags, snacka om snabb leverans! Jag är helt såld ska ni veta. Så här stor är skillnaden bara på utseendet på Royal Canin Medium Adult och Standardt Original:RC till vänster och det nya fodret, Standardt, till höger

Goliat tycker att fodret är helmumsigt och står och sniffar på säcken mest hela tiden!
Jag tror iofs han hade gjort det om det stod en stor säck med frolic också, så det är väl inte direkt något mått att gå efter i fråga om vilket foder man ska ge sin hund. Jag själv är redan såld bara av deras fina, vita och rena foderpåse ^^

3 kommentarer:

Sofia sa...

ja men har DU verkligen smakat på den då...Hallå jag vill liksom ha en recension. Typ som hon i Mia o Klara...smak nu då Cissi

Cecilia sa...

Men vad tror du Sofia? Det här är DYR mat! En student har inte råd med sånt lyx, nej! Jag äter nudlar och kokta morötter!

Sofia sa...

Dålig ursäkt...vill veta hur båda fodren smakar och en utförlig analys av skillnaden dem emellan. Seriöst Cissi...ska du va hundnörd för du ju vara det hela vägen så att säga. Dessutom vore det oerhört underhållande om du gjorde ett seriöst inlägg om det också...typ lägga upp fodret fint på en tallrik med nåt salladsblad osv...kom igen nudå!