söndag, oktober 18, 2009

Underbar helg !

Den här helgen har, trots envis förkylningshosta hela nätterna, varit den bästa på hur länge som helst. Veckan som ligger framför mig känns så lätt, så lätt. Jag svävar på små moln efter Goliats prestation i lördags och att Mattias har varit här hela helgen och vi har haft jättekul gör ju inte det hela sämre. Jag har verkligen fått sug nu efter att ta det sista första priset för LPI innan året är slut och har redan bokat in två tävlingar.
Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget. Jag är bara så glad, så glad. Nu blir det lite läkemedelsberäkning, hundpromenad och så iväg till skolan. Underbar måndag detta, tycker ni inte? :D

3 kommentarer:

elin sa...

Åh, vad härligt det låter :) Hoppas räkningen går bra idag, hör av dig annars så hjälps vi åt :) kram!

Mirja sa...

såg på youtube när goliat drog av dig strumpan,var så kul o gulligt att jag var tvungen o skriva det :) vad duktig han är!

Sofia sa...

Gött att du Mattias fick träffas lite med. Jag blir också glad för din skull vännen...åååh vad jag längtar tills vi ska starta!!!