måndag, september 07, 2009

Zipper



Goliat skäller ut matte....

Idag har jag varit duktig och lagt ett personspår till Goliat. Det var ett väldigt enkelt spår på kanske trettio meter i en mjuk båge, med två leksaker och rådjursklöv i spårslutet.
Det var längesen Goliat spårade något annat än blod så jag visste inte vad jag skulle vänta mig- men så fort selen åkte på var han så het i spåret att han kastade sig och hann nästan inte ens märka när vinkeln kom. Kul! Han kampade fint med alla leksaker också, men hade bråttom iväg igen efter att jag lagt ner dem i fickan. Jag är jättestolt över honom! Kanske skulle jag lära honom markera spårpinnar i alla fall och köra appellen? Vi får se hur mycket ork vi har i vinter.


Lite utlovad linförighet! Tyvärr väldigt korta sekvenser,
jag lovar att det blir längre nästa gång..



Här får ni lite fritt följ också!

2 kommentarer:

Susanne o Collin sa...

Vilka fina bilder. Han är riktigt snygg Goliat!! Den lille valpen är inte dum den heller. Uuuuursöööööt helt enkelt. Förstår att du längtar tills du får träffa dem. Jag vet hur det känns :-))

Cecilia sa...

Ja, jag har precis köpt en ny kamera så det blir en hel del bilder tagna.
Jag kan knappt bärga mig tills jag får se dom små liven! Då blir det nog många bilder tagna kan jag tro :)