söndag, september 13, 2009

Bröllop

Jag och Mattias innan min kusin gifte sig
Prydligt värre!


Jag och mina småsystrar, Anneli t.v. Monica t.h.


Min syster tog en bild på mig :)

Jaha. Då var bröllopet överstökat. Då jag vet hur glömsk jag är och jag hade viktiga papper som jag skulle lämna till min uppfödare och det var viktigt att inte glömma kameran och laddaren till denna för att kunna ta kort på Goliats valpar så packade jag väskan dagen innan vi skulle åka. En och en halv timmes bilfärd mot destination Sävsjö ringer Hanna och säger att min väska står kvar på farstubron. Jag och Mattias hade missuppfattat varandra och båda trodde att den andre skulle ta med den till bilen. Så det blev tyvärr inget besök hos valparna denna helgen. Vi tar det nästa helg när jag har min kamera i högsta hugg.
Jag talade med Katarina idag och hon hade idétorka på valpnamn. Temat blir i alla fall soldater/militärt då Smilla och Goliat dejtade på Garnisonen i Skövde. Några förslag?

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jah...dekan ju heta Alpha,Bravo,Charlie,Delta,Echo, Foxtrot,Golf osv. Det är ju så millitärerna bokstaverar overthere!

Annars vore det fränt med militärfilms tema typ G.I Jane/Joe,Rambo osv

Eller general,löjtnant, överbefälhavare, värnpliktig...ok det kankse inte var så fint.

Roosvelt,Churshill, Mussolini, Stalin, Hitler osv...viktiga personer under andra världskriget...inte så kul bara att kör inkallning Hiiiiiitler hiiiiiiit!

Namns från stjärnornas krig...Skywalker,Chewbacca, Leia,Darth Vader, Jabba the hut eller va han heter,Obi Wan kenobi,Schmi Skywalker (Anakins mamma)den därroboten som ser ut som en människa

nu kan jag inte komma på nåt mer!

vickan sa...

Shaving Ryans Privates!
Nämen nåt med Private, sergeant Korpral,lieutenant,General... osv... och självklart G.I Jane då...