fredag, september 11, 2009

Självklart matte! Jag kommer!!


En riktigt trevlig bild på Zipper, om jag får lov att säga det själv..

Efter en upplysande lektion från en klasskompis har jag nu börjat förstå mig på den manuella funktionen som är hela idén med att ha en systemkamera. Jag började således prova lite inställningar och olika ISO, Slutartid och F(öh, vad står det för då? Fokus?

Ute såg ljusinställningarna ut att bli perfekta.
Tyvärr visade det sig att det blev lite för ljust...

Men den här bilden på Hanna och Zipper blev ju för söt :)


1 kommentar:

Sofia sa...

Gillar att du har kamera igen! F står för FEL det är den knappen du trycker på när det blir fel så att säga...håller du den intreyckt mer än en 3 sekunder blir det dock fett resultat...jah ser man på jag kan lite om sånt jag med