tisdag, september 29, 2009

Vart är vi på väg?

Ibland är det svårt att veta vad man vill.
Utbildningen jag går känns inte alltid hundra procent rätt för mig och jag har för tillfället väldigt svårt att bestämma vad jag vill göra med mitt liv.
Då är det ändå skönt att ha något bestående. Goliat.
Även om saker känns tungrodda finns han alltid där, på sitt alldeles speciella sätt.

I eftermiddag ska vi ut till hundklubben och bli filmade när vi tränar rally-lydnad. Det ska bli spännande, det var väldigt längesen nu så jag hoppas att det går bra.. Kameran blir med så det kan hända att det blir någon liten film från spektaklet. Jag håller er "a jour."


Goliat nosar runt, man kan ana Garnisonsbyggnaden i bakgrunden!

1 kommentar:

Sofia sa...

jag tror man kommer unfra hela livet...faktiskt fst förhoppningsvis kommer man hitta en trivsel i det man gör...för annars vore det ju förskräckligt!