måndag, september 21, 2009

Badrummet!



Fint blev det minsann! Ikväll tog jag och Goliat tåget och flyttade hem med lite av våra grejer. Jag ska hämta resten i helgen när jag ändå är i Herrljunga och ska gå på kalas.
Igår kväll hämtade Aina (Mattias mamma) Goliat och tog med honom ut till Ölanda och hade hand om honom idag. Det hade gått jättebra, han hade inte sagt ett ljud utan legat snällt och tyst ute i tvättstugan och uppfört sig på sitt absolut bästa sätt. Skönt!

Imorgon har jag en föreläsning på förmiddag och sen ska jag ha storstädning i min garderob.
Tjo!

4 kommentarer:

Sofia sa...

meeen Cickan...jag som skulle heja på er!!!!! Jajaja jag får väl hejja på nån annan då.

Cecilia sa...

jag vet :( förlååååt! men det får bli nästa tävling då. jag lovar att komma :P

vickan sa...

va raaaaart! Då får en komma o hälsa på snart då!

Cecilia sa...

jaaaaa, kom hiiit! jag är alldeles ensam och saknar dej!