onsdag, september 09, 2009


Hösten är här...

Efter en halvtimmes promenad med hundarna satte jag mig för att försöka knåpa ihop en blocket-annons om dagmatte till Goliat- för tredje gången. Ni anar inte hur svårt det är att hitta någon lämplig, det svarar så himla konstigt folk på såna annonser! Förra gången svarade någon som bodde utanför Stockholm för att ta ett exempel. Citerar: Om du tycker det är långt så bor jag bara tio minuter från Arlanda. Så om du ska ut och resa nångång kan jag ju passa honom då?..... Herre min skapare, jag tror jag smäller av. (Kika på min annons!)

Annars har jag fått förhinder och kommer inte kunna vara med på hela freestyle-kursen den 3-4 oktober. Om ni vet någon som skulle kunna tänkas vara intresserad av att gå en kurs för Frida Binette så kan ni höra av er (anmälningsavgiften är nämligen bindande).

Nu ska jag plugga psykiatri, ikväll blir det
fågelapportering i dammen!


Goliats matte-pluggar-pose....


(Ps. Om ni inte har något bättre för er kan ni titta på bilder från när jag och Hanna var protokollskrivare på spårtävling på Herrljunga brukshundsklubb nu i söndags: Bilder)

2 kommentarer:

vickan sa...

ni är så SÖTA på "press" bilden :)

Cecilia sa...

hihi :) Synd bara att den blir så himla liiiten..