fredag, september 04, 2009

Morgonpromenad och lite kalas efter det


Morgonpromenad


Efter en kort sväng med Goliat kom mamma och hämtade mig och tillsammans åkte vi iväg på födelsedagskalas i min brors nya hus! Kameran hängde givetvis med och det här är dagens skörd av bilder. Allt som allt har jag haft en mysig dag tillsammans med nästan hela min familj (minus lillasyster Monica, pojkvän Mattias och Goliat som fick stanna i Hannas varsamma vård). Nu blir det lite filmtittande och en liten kvällspromenad tror jag.

Världens gulligaste unge <3


Min mamma och Felicia


Födelsedagsbarnet till vänster och hans lillasyster till höger

3 kommentarer:

Mona sa...

Roligt att du äntligen fått din kamera!Ha en bra helg och fota mycket.
Kram
Mona

vickan sa...

shit! Felicia och din morsa är ju gryyyyymt lika!

Cecilia sa...

Ha, vad lustigt att du skriver det! Hanna sa nämligen precis samma sak :)