torsdag, oktober 21, 2010

Snö?

Jag önskar ibland att jag var en sån där positivt sprudlande liten människa.
Tyvärr är inte fallet riktigt så och idag har jag haft en såndär riktigt jobbig pessimistdag,
a la Cecilia.
Efter praktiken insåg jag att jag hade ungefär fjorton sidor skolarbete att skriva så jag satte mig med detta och kände väl att livet var ungefär lika roligt som att dö en plågsam död eller lyssna på Carola. Som tur var så räddade Marielle med Lego min dag genom att låta mig leka bror duktig och tukta dem ute på Garnisonens grusbana. Tack!

Ikväll blir det sen kyckling-i-ugnen-mat till Robinson och ryggvärk som lindras med lite honungsvatten och mysbelysning. Det blev kanske en ganska bra dag till slut i alla fall?

2 kommentarer:

Sofia sa...

JAg joggade i snön för några dagar sen...och det jag vill sägameddet är att jag antagligen borde skafa linser igen eller vindrutetorkarei miniformat till mina glasögon...tur att Frodo sprang framförmig på stigen och drog mig i rätt riktning.

Marielle sa...

Himlans fin bild hörredudu! Och varsågod hähä. (Fast du har ju missförstått, det är ju vi som ska tacka juu hah)