onsdag, oktober 20, 2010

I barnens lekpark fanns det mycket löv

Goliat goes Iver? ;)
 Imorse fick jag och Goliat klä på oss reflexer när vi skulle ut på morgonpromenaden. Tänk vad mörk det hunnit om mornarna? Jag har totalt missat detta eftersom jag lever ett lyxigt daghusseliv, som innebär att jag aldrig behöver stiga upp i ottan för att motionera hunden innan jobbet.

Idag har jag haft en givande dag på praktiken. Jag har gått med en joursköterska, vilket innebar att jag faktiskt var den med mest koll på patienterna. Kul! Jag har fått ronda och dokumentera, mycket nyttig och lärorik dag må ni tro!

Goliat och jag gick en sista höstpromenad efter lunch. Jag fruktar att det faktiskt inte kommer att finnas speciellt mycket löv kvar på träden om det är frost några nätter till. Så valpen kommer att fotas i astråkigt novemberväder. Tur att han förmodligen är så söt att man inte tänker på omgivningen?
Vi tar en liten paus på en parkbänk..

Fina Goliat

3 kommentarer:

Marielle sa...

aww, han är så söt! :)

Anonym sa...

Ja fin är du, farsan!

Kram till dig från sonen Viggo

Marielle sa...

Haha, vad bra! Nej jag ska inte skvallra hähäh.