söndag, oktober 03, 2010

Killen, hur charmig som helst!
Maybe apporterar

Ibland blir man för glad och busig och då ser det ut så här, haha!

Fina Killen poserar

och här kommer dom, åh så söta!

Mattias hittade genast en favorit....

Killen poserar igen

Livet leker!

Ja, som ni kanske gissar har jag återigen varit på besök på en kennel. Denna gången var det Höghedens kennel som förärades med ett besök. Och vilket besök sen! Jag är helsåld på deras hundar. Vi fick gå med när de tränade, sedan gick vi en gemytlig liten skogspromenad för att sedan få klappa och gosa med valparna innan vi for iväg hem igen. En liten hemresa på cirka 6 timmar väntade. Nära och bra, ehm. Under morgondagen ska jag bestämma mig för om Goliat ska få en liten lillebror, eller inte. Oh boy, natten kommer att bli lång.
En nära vän påpekade att "du är nog den enda jag känner som får beslutsångest efter att ha träffat valpar". Hihi.

4 kommentarer:

Jessicah sa...

Jaktgolden is the shiet! <3

Anonym sa...

Klart Goliat ska få en lillebror! Du kan ju ha båda, Goliat blir säkert bara mer pepp av att få lite konkurrens ;)

Henrik Hellemar sa...

Hej...


Det var det sämsta jag hört på länge - vaddå se om Goliat ska få en lillebror - så klart att han ska få en lillebror ! :)

Jag får passa på att gratulera till eran nya hund ! :)


Henke :)

Monica sa...

Och hyr lyder resultatet då? :)