onsdag, oktober 13, 2010

Jag fick ett efterlängtat mail från uppfödaren och just nu sitter jag och råstirrar på denna bilden och har otroligt svårt att slita mig från datorn. Han borde kanske heta Dumbo? Han har ju så stora öron! Men jag är helt drunknad i hans ögon och jag har inte ens träffat honom ännu.... jösses, hur ska detta gå?

Annars börjar tävlingsnerverna så smått göra sig påminda. På lördag ska jag och Goliat debutera klass 2, och jag har redan börjat få kalla fötter. Tur att jag har blivit inbjuden att gå en "tävlingsnervskurs" som en slags vidareutbildning på min hundklubb.. Jag behöver verkligen komma i form innan jag och valpen ska starta SM. Det går ju inte att vara så här nervös då ;)

1 kommentar:

Mona sa...

Det ser ut att vara en liten goding som nog kan göra skäl för namnet, Stormvarning!!!