tisdag, oktober 19, 2010

Nätshopping

Jag hade planerat att ha en shoppingtur idag efter hundklubbsbesök, men på grund av ändrade planer med sällskap till klubben bestämde jag mig istället för en liten tur runt på mina favoritnätbutiker för hund.

Det finns så mycket som jag skulle vilja ha, men  budgeten är tight och det fick till slut bli dessa saker hemklickade:

Inspiration inför valpträningen





Detta hade man ju så klart kunna göra själv, men jag är inte så pysslig så en fleecefläta fick komma hem i brevlådan istället
Måste ju självklart få koll på detta med apportering nu när ja blir retrieverägare. Denna boken var inte alls många kronor dyr och har fått goda recensioner från många av mina vänner och bekanta.
Någon dag fram över ska jag åka en runda och inhandla kompostgaller, en vattenskål och ett läderkoppel. Sen tror jag nog att vi är fit for fight!

1 kommentar:

Sofia sa...

Naaaw vad gulligt det låter med allt ditt planerande. Lyckatill!