fredag, oktober 22, 2010

Nya sängkläder, ny blogg?

Idag svängde jag förbi Rusta på väg hem från praktiken och införskaffade mig en ny vattenskål och en liten filt till valpen. Som numera är invigd- av farbror Goliat. Jag har kommit på hur bra jag har lyckats avkonsumera mig själv. Jag såg många fina saker till överkomliga priser idag, men inget mer än det jag skulle köpa kom med hem i påsarna. Vilket är positivt, nu när jag ska bli tvåbarnsmorsa gäller det att vända på dom sura slantarna.

För övrigt har jag bloggat på den här bloggen i snart 2 år. Nu är jag på väg in i en ny era i mitt liv, nu när valpen kommer hem. Därför har jag beslutat mig för att skapa en ny blogg när han anländer. Men jag vet inte vad den ska heta. Har ni några förslag?

5 kommentarer:

Jessicah sa...

Busdjur.se ;-)

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Går det inte bara att döpa om den här bloggen ? Att flytta och byta helt kan göra att du tappar besökare som missar att du flyttat... Fast personligen så skulle jag ju helst sett att din blogg också låg på wordpress för det hade förenklat för mig...

Så mitt förslag - låt bloggen ligga kvar men döp om den bara - det fixar du ju enkelt med en ny bild... Döp den till "En hundtoks bekännelser" eller nåt... :)


Henke :)

Mariääälll sa...

Jaa, han var nöjd och gosigast i världen på kvällen sen, vi låg o spoonade i soffan hur länge som helst hih! :)

Sen tränade vi lite "gå här" ute också, han var jätteduktig! :D Idag fortsätter vi med det samt tränar typ shapeing på "gå o lägg dig", i önskan om att kanske i framtiden träna in så han går o lägger sig när det låter i trapphuset eller nåt. Ska bli spännande.

Simon Fredriksson sa...

Vilket datum var det valpen flyttar in.

MVH Simon

Cecilia sa...

Simon: Vi hämtar honom på torsdag i nästa vecka!