onsdag, september 29, 2010

Sjumilaskogen

Jag tänker på min sjuksköterskeutbildning när jag ser den här skylten...
 Tänk vilken frihet ett körkort och en bil kan innebära. Idag gjorde jag bara förmiddagen på praktiken, och efter att ha sörplat i mig lite soppa for jag och Goliat hela vägen uppför Billingesluttningen och gick 10km-rundan. Jag vet om inte om det var det faktum att jag visste hur långt det var, eller om det är min kondition som har rymt sin kos, men det var helt klart jobbigare än vad jag hade trott.. Tur att jag hade varit förutseende och köpt hem lite kakor som jag kunde belöna mig själv med när jag kommit hem igen. Duktiga jag.
Sjumilaskogen

3 kommentarer:

Monica sa...

Hur lång tid tog det? :)

Cecilia sa...

Tog 2,5 timme. Men jag hade lite paus vid sjön också :)

Sofia sa...

Hallajs. Jag går gärna spår på söndagmen jag vet inte om ja kommer hinna lägga nåt till mig själv och Frode men jag kan ju gå med dig o Gollpålle och skjuta lite och agera domare. Vi ska på spårprov utanför Trollhättan på lördag,det är KM för pinschersektionen så jag atnar att vi blir sena därifrån men i vilket fall som helst så vore det skoj att ses.

Vad är det för hund du ska titta på då?