måndag, september 13, 2010

Höstlig kvällspromenad

Fridfullt... eller?
Goliat i skymningen

Skogens konung såg Goliat, men Goliat såg inte honom..

Här vare äpplemos.
 Ja, det var gårdagens skörd av bilder det. Idag ska jag försöka hinna göra färdigt mina läxor, åka till Skövde och lämna av Goliat och sedan tillbaka till Falköping för att göra kvällen. Det är roligt att ha praktik, men idag hade jag hellre velat vara hemma faktiskt. Imorgon eftermiddag tänkte jag åka ut till hundklubben och träningstävla lite, jag funderar nämligen på att våga debutera lydnadstvåan om ett par veckor, och då måste man ju träna har jag hört.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Ja du ska absolut starta det blir skitkul=) Jag svarar på ditt inlagg angående spårning har:

NejFrodos nos ar det nog inget fel på. Jag trodde ju det ett tag nar jag var lite desperat. Jag tror och hoppas att Frodo kommer att spåra allt battre ju aldre han blir för jag hoppas att det kommer lite mer lugn med ålder=) Sen ar det nog som du sager att sparprov beror pa mycket saker speciellt nar man har en hund som Frodo som latt distraheras an sa lange. Min tanke ar att göra svåra spår som bjuder på mycket sidostickare samt att jag markerar mina spår bra så jag kan styra av om han sticker ivag på fel grej.

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Måste bara få säga det - du börjar bli ruskigt bra på kameran ! :)


Henke :)