onsdag, september 15, 2010

Morgon hemmavid


Idag har jag njutit må ni tro. Jag har sörplat kaffe framför nyhetsmorgon (njutbart trots att tittarombudsmannen var med, vilket ju alltid är lite obehagligt) och efter detta gick jag och Goliat Garnisonen runt i sävlig takt.

Skövde Garnison
Om en timme bär det av till skolan för lite oseriöst seminarium och sen ska jag åter igen till Herrljunga. Det är lite flängigt den här månaden, jag hoppas att det kan rätta till sig inför nästa praktikperiod då jag tänker ta tag i det här med att hitta en seriös hundvakt. Jag har som skjutit det åt sidan litegrann det sista och då blir det så klart lite svårt att ha praktik. Jag är expert på att skjuta upp saker. Till exempel så har jag också skjutit upp min hemtentaskrivning, som jag nu måste ta tag i samtidigt som jag är på praktiken. Vilken hit.

1 kommentar:

Henrik Hellemar sa...

Hej


Hur är det man brukar säga - skjut upp allt tills det är så gammalt att det inte är nån idé att ta tag i det längre - glöm det då och gå vidare...
Ganska bra tycker jag... :)


Henke :)