måndag, september 13, 2010

Goliat och barnen

Idag fick jag några kort från kennelträffen! Det var Jenny, Goliats kullsyster Kaplas matte, som var så snäll och skickade dem till mig. Själv vågade jag inte ens ta fram kameran den dagen, det spöregnade nämligen konstant. Just denna bild föreställer Goliat och hans valpar, Viggo och Mira. Goliat ser ut att vilja äta upp stackars lilla Mira, men så är inte fallet. Snarare tvärtom. Mira löpte nämligen denna regniga dag och eftersom hundar inte lever efter våra regler så tyckte han att hon var lovligt byte. Tur att någon uppfunnit kopplet, jag säger då det. Fju!
Jag måste bara fälla en kommentar om min otroligt sexiga hatt. Den har jag fått av Mona och är verkligen min favvo! Tack Mona!!

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Glöm inte att det går att klicka på bilden för att se den i större format! :)

Sofia sa...

oj jag såg först inte att det var du på bilden..trodde att det var snusmumriken som förvillat sig och tagit din hund. Fast till ditt försvar ska jag bara saga att det praktiska går före det snygga speciellt nar det regnar=)

Ha d gött snyggo=)

Anonym sa...

Jag som var så avundsjuk på din fina regnhatt!
Till din fördel!

Har du fler bilder så skicka gärna

Viggos Lena

Henrik Hellemar sa...

Hej

Precis en sån hatt vill jag också ha - de är ju skitcoola ju... :)

Appropå det där med Pappahund och dotter hund... Jag vill även inflika att det är tur att vi människor inte hälsar på samma sätt...


Henke :)

Henrik Hellemar sa...

Ah, senil som ett snöre...

Det jag tänkte säga var att kameror tål betydligt mycket mer vatten än man tror... I söndags fick min kamera utstå en hel del, men den mår precis hur bra som helst... Faktum är att jag tror att det är tvärt om - min kamera tar bäst bilder när det regnar... ;)


Henke :)