söndag, augusti 29, 2010

Bloggpaus

Delvis på grund av avsaknad av internet och delvis på grund av personliga skäl har jag valt att ta en paus från min blogg. Goliat är hos Simon och ska vara där hela veckan om allt går som det ska. Vi får hoppas att det går bra! Annars vet jag inte vad jag ska säga. Imorgon börjar praktiken på sjukhuset i Falköping och jag känner mig ganska tom på förväntningar. För tillfället är allt tungt. "Goodbye bloggläsare!" sa min kompis när jag berättade. Men det får vara så. Jag hoppas att ni återvänder när jag gör det. Tills dess önskar jag alla en riktig härlig höst!

7 kommentarer:

Henrik Hellemar sa...

Hej

Efter att ha avverkat den första arbetsveckan så kan jag blicka tillbaks och inse att jag varit väldigt inaktiv i mitt bloggande och kommenterande och nu, inför vecka 2 på jobbet, veckan då allt återgår till samma gamla rutiner så hittar jag detta trista besked... Men jag hoppas ju att du hittar tillbaks hit snabbt... :)


Henke :)

Cecilia sa...

Tack så mycket Henrik. Allt blir nog lite lättare bara jag får mitt internet tillbaka :) Jag hade lånat en kompis mobila bredband och hon behövde ha tillbaka det. Samt att det ju inte är så lätt att hundblogga utan hund! Om nån vecka är jag tillbaka igen, så det var nog inte så dramatiskt som det lät :)

Henrik Hellemar sa...

Pust ! Blev faktiskt lite orolig där en stund...


Henke :)

Simon Fredriksson sa...

Det har gått bra. Vi har gått lite i skogen och man märker när han har hittat nånting att sniffa upp. ^^

Mvh Goliat och Simon

Susanne o Collin sa...

Hoppas du är tillbaka snart. Jag kommer sakna dina underfundiga bloggar. Kram Susanne

Anonym sa...

Kommer att sakna dina härliga funderingar. Hoppas på återseende!

-Viggos Lena

Hanna sa...

Hoppas du snart kommer tillbaka!
Din blogg är kanon!!
//Hanna