torsdag, augusti 26, 2010

Jag är beroende av kladdkaka

Idag har vi inte hunnit göra speciellt mycket vettigt vill jag lova. Men klockan är ju inte ens elva ännu! Ge inte upp hoppet om oss ännu, tack! Jag ska göra studieuppgift till morgondagens seminarium och sen ska jag och Goliat bege oss till Vara-trakterna för att gå ett viltspår med skott. Jag bakar kladdkaka så det står härliga till. Andra kakan denna veckan. Tur att jag inte har någon slickepott och därför måste äta upp all smet som fastnar i bunken.
*rullar ut i köket och hämtar mer kaffe*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Cecilia! Vad gör du på onsdag? Jag & mina rosa konor kommer nog till skövde då & är träningspeppade till tänderna :P

Cecilia sa...

Hej ! åååh, kommer ni! Goliat är utlånad så han är inte här den veckan. Min praktik börjar så jag slutar klockan fyra. Jag vill ju så klart träffa dig ändå!! Är du bara i skövde på onsdag? eller stannar du hela helgen?