lördag, augusti 07, 2010

BollKalle.... eller BollGolle rättare sagt?

Här kommer lite bilder från kvällens kalas! Det blev mest bilder på Goliat i vanlig ordning. Har jag berättat att jag ska låna ut Goliat till Simon och hans familj när jag börjar min praktik? Han ska få bo där en vecka till att börja med. Familjen funderar nämligen på att köpa hund och vill prova på hur det är!

Jag befinner mig för tillfället i min lägenhet i Skövde. Det känns helknepigt men samtidigt otroligt skönt att vara hemma en sväng. Det är något speciellt med att vara hemma faktiskt. Imorgon ska jag och Mona åka till Åsenhöga för att gå på kennelträff i spöregn. Så det är nog bäst att krypa till kojs nu.

Mattias och Goliat spelar brännboll...



Anton och Goliat springer ikapp!

Nu är det Simons tur att skjuta...

Simon tränar Goliat i "sitt-stanna" och sen varsågod när han får ta bollen

Kräftkalas var det ja!

Titta så fina dom är!

2 kommentarer:

Simon Fredriksson sa...

Hehe, Nä men kul var det!
För övrigt: Vill du ha våra foton på Goliat?

MVH Simon

Henrik Hellemar sa...

Hej

Snygga bilder och riktigt läckert med ramarna runt ! :)

Hoppas ni inte regnar bort i Åsenhöga och att ni får trevligt - själva valde vi ju att stanna hemma idag...

Hur ska du klara dig i en hel vecka utan hund ?


Henke :)