lördag, maj 02, 2009

Tryggebodaviken

Frodo är en riktig badkruka om man jämför med Goliat


Idag har varit en riktig segdag för mig och Goliat. Vi har gått ett par varv runt elljusspåret och så har vi åkt på utflykt tillsammans med familjen Ohlsen.


Goliat och Frodo kommer faktiskt överens bättre och bättre för varje gång de ses!



Det var jättemycket vitsippor i fårhagen... Otroligt vackert!


Annars är detta verkligen en riktig skitdag. Jag är fortfarande så förkyld att jag vaknade av mina egna hostattacker imorse klockan sex. Om det inte släpper innan veckan är slut tror jag nog att jag ska uppsöka en läkare. Men det borde inte vara allergi när jag hostar som jag gör, så egentligen är det helt onödigt. Jag borde gå in i datasalen i skolan och sätta mig vid beslutsstödsprogrammet och diagnostisera mig själv...

Nu ska jag sätta mig med skoluppgifter igen.
Jag ska skriva tre sidor löpande text om Informationssystemets roll och funktion.
Kan man ha roligare en lördagkväll? Jag tror inte det.

Vackra Sofia med sin son Aaron och vovve Frodo


1 kommentar:

Sofia sa...

oh vad trevligt och fint det var. Vi får göra om det nån gång i sommar så kankse Frodo vågar sig i...speciellt om jag hoppar i innan=)