torsdag, maj 07, 2009

Husse

Nu är Mattias hemma i Sverige igen. Goliat blev mycket glad, men ändå lite konfunderad.
Kanske Mattias var så solbränd så han inte kände igen honom?
Jag vet inte riktigt.
Jag fick i alla fall jättefina presenter, bland annat en obligatorisk fel-storlek-present och en fin liten koalanalle. Jag blev mycket glad.

Ikväll är jag klubbvärd på Brona, vilket innebär att jag ska ha på mig en gul väst och välkomna alla människor som ska komma och delta på allmänträningen.
Jag har mycket i skolan just nu, annars är allt okej.

Lite uppdatering om kattsituationen:
Mamma skjutsade Judith och Putte till veterinären idag. Efter att hon klämt igenom honom och även tagit röntgen och ändå inte kunde hitta vad som var fel så chansade hon på att en tå eventuellt hade gått ur led och sen hoppat tillbaka igen. Han fick antiinflammatoriskt utskrivet och skulle på återbesök om två veckor för att se om det blivit bättre.
Nu är Putte för övrigt Judiths katt officiellt också, det är ju där han hör hemma.

3 kommentarer:

Sofia sa...

jahahaha vad glad man blir før omtanken iallafall. Hade ju varit hemskare om han visste vilken storlek du har men sket i att ta med nåt. Ær i Norge by the way..hoppas vi ses snart!

Cecilia sa...

Konstigt dock att man har en pojkvän som tror att man har jättestor rumpa (trosor i julas), jättesmå fötter (skor idag) och jättestort huvud (mössa idag).
Men det är klart man blir glad för omtanken ;) Ha det bra i Norge, vi ses snart hoppas jag!

Sofia sa...

ja men det kanske ær så att han førstorar det kroppsdelarna han gillar mest...typ rumpan och huvudet och de han inte gillar førtænger han till mindre storlekar...hahaha