söndag, maj 17, 2009

Kamerakrasch och en liten släng av solsting

Kortet taget på rallylydnadstävlingen i Habo
Lånad bild!


Idag hade vi näst sista lydnadskurstillfället.
Goliat är inte med i starterna alls, hänger inte med i fotgåendet. Jag vinklar min överkropp och trycker bak honom, tar alldeles för stora kliv i starterna.
Idag känner jag mest att jag får ta tag i den träningen en annan dag. Ställa krav, bli bättre i mitt kroppsspråk. Jag tror att det kan lossna, jag måste bara orka kämpa.

Tyvärr gick min kamera sönder idag när jag skulle ta ett kort på Bus.
Kameraobjektivet har låst sig, så nu får jag lämna in den och se om det går att göra nånting åt.
Jag känner mig lite handikappad utan kameran, jag tar ju kort nästan varje dag..
Men nu får man hålla till godo med gamla bilder, för en blogg utan bilder är ju faktiskt inte riktigt lika kul att besöka.
Imorgon får jag gå och lämna in kameran på Expert och hoppas på det bästa.

2 kommentarer:

Sofia sa...

trist utan kamera...men den går säkert att laga.

Cecilia sa...

jag hoppas det! det verkar vara objektivet som det hänt nånting med. jag hoppas att det inte blir för dyrt bara....