måndag, januari 18, 2010

Parkeringsträning


Idag for jag, Elin och Fatima iväg till en stor parkering där vi byggde upp en liten rallylydnadsbana. Det var så skoj! Alla hundar var superexalterade och duktiga och banan gick som en dans! Både Elin och Fatima är anmälda till tävlingen i Tidaholm på lördag. Om jag varit hemma hade jag också velat starta, men det är jag ju inte.. för då är jag i DUBLIN! hihi

Nåväl. Min kära vän Hanna visade mig en minst sagt avskräckande film på you-tube idag.
Man ställer sig frågande till det uttalande man gjort att man inte vill ha en reserverad hund nästa gång. Haha... Det är ju härligt att titta på filmen men om jag skulle tänka mig in i mig själv i rollen som hundförare är jag inte riktigt lika road, haha..

Se själva:
Vill jag verkligen ha en retriever?






2 kommentarer:

Sofia sa...

hahahaha vilket filmklipp!!! Jag som verkligen gått och kärat ner mig i jaktgolden...man får nog jobba mycket med just lämnandet av föremålen med en sån hund så att inte ägande-känslan blir så stark...

kram

Jessicah sa...

Hihi, ja den är kul den där filmen. En annans jaktgolden trycker ju upp alla föremål i ansiktet på en istället ;-)