måndag, januari 04, 2010

Goliats diet

Jaha. Jag som hoppades att gårdagens duschning var årets första och enda, men efter morgonens promenad fick det bli en "favorit i repris". Goliat stackarn lät sig ledas in i badrummet och tänkte vara en duktig hund och springa in i duschen innan jag tvingat in honom- och sprang rakt in i glaset! Jag har ju fått en så ny och fin dusch med helt genomskinliga dörrar på, inte lätt för en liten hund att veta..

Annars ska dagen spenderas med patofysiologi. Jag hoppas verkligen att jag klarar tentan på fredag, mycket kaffe lär det ju bli den här veckan...
Ha en trevlig dag hörrni!

2 kommentarer:

Mona sa...

Bra med dietmaten, eftersom det hade börjat innan Sylvester, då du fick klippa bort en del.

Cecilia sa...

Ja, vi får se om det blir någon ordning på magen. Jag tror att jag har gett honom för mkt märgben, han har inte fått det på länge så nu gjorde lilla magen uppror! Men han verkar må bra i övrigt, så det är nog ingen fara på taket :)