onsdag, januari 13, 2010


Idag har jag och Goliat varit och träffat hans nya dag-matte, Nike. Idag hade hon alla dag-hundar där och det var som ett dagis kan man säga! Två nakenhundar, en cairnterrier, två jack russels, en blandras och så Goliat. Puh! Jag fick lite fika och knatade sedan hemåt genom skogen, knäppte några bilder på vägen så jag har lagt upp dom så ni får kika.
Jag älskar verkligen det här vädret. Man tränar tyvärr inte så mycket som man borde, men det är så otroligt vackert ute att man nästan tappar andan. En liten tråkig kvist som blivit snöbeklädd är helt plötsligt värd att fastna på bild..
Men nu ska jag skriva hemtenta så nu har jag inte tid att dra efter andan för kvistar och träd.

Lilla Lukas blev speciellt förtjust i Goliat som aldrig kan säga ifrån när valpar är på honom... Så han led med värdighet kan man väl säga, hehe


3 kommentarer:

elin sa...

Vad duktig du är med kameran! :) Bilden längst ner tyckte jag var superfin! Nä, nu ska även jag ägna mig åt hemtentan! Kram!

Cecilia sa...

Tack så mycket! Ja, jag ägnar mej också åt hemtentan för tillfället. tänkte vara färdig om en timme ungefär så jag inte behöver tänka på den alls imorrn förmiddag innan mitt seminarie. Kram!

Henrik Hellemar sa...

Tjabba...


Visst är vintern härlig ! Näst efter fin-hösten så kommer vintern helt klart... Är dte bara som det är nu så kan det gott vara vinter längre... Men... Då måste man lägga ner värmeslingor på alla apell-planer och i de skogar man tänker lägga spår... ;)

Tänk den som ändå vore en hemtenta... Alla ägnar ju sig åt en då...

Sista bilden är grymt bra !


Henke :)