lördag, december 05, 2009

Ett litet besök på Cirtaps kennelträff!

Goliats nya kompis, Kila!


Kila och hennes matte!

Lexy i väntan på att gruppen ska bege sig iväg..

Mona och Leif kom förbi klockan åtta i morse och plockade upp mig och Goliat för att tillsammans åka till Cirtap's kennel på en kooikerhondje-träff. Vädret bådade inte gott med regn och rusk, men vi hade packat med oss ordentligt med regnkläder och hoppades på det bästa.
Det blev också det bästa, inte en regndroppe på hela dagen!
Det var verkligen en supertrevlig träff, det är så roligt att få lära känna nya människor och även att få träffa gamla bekanta. Jag och Goliat är så nöjda, även om vi inte var med på uppletet utan avnjöt glögg och pepparkakor och studerade de andra, mer ambitiösa kooikerägarna, kämpa ute i skogen med både upplet och spår.

Jag är så trött så jag orkar inte engagera mig i några större utläggningar om dagen. Jag är som sagt så nöjd, och Goliat och jag ska nu ägna resten av kvällen i soffan. Jag är så trött så orkar inte ens gå och sätta på välbehövt kaffe.

Kelvin

Goliat poserandes i skogen

Ser mysigt ut va?

Mor och son...

Jag och Goliat
Foto: Mona Bratt

Ännu en söt liten kooiker....

Vackra Collin och hans söta mamma Quera

5 kommentarer:

Mona sa...

Å vad vackra hundarna är, eller hur? Vi tackar för trevligt sällskap och fina foton. Lexy ligger däckad på mattes säng och husse har slängt sig framför TV.
Bara matte är vaken..

Anonym sa...

Jättefina bilder på vackra hundar!
Kram Kathi

Henrik Hellemar sa...

Hej

Nu blev jag riktigt avis... Jag vill också på uppfödarträff ! Det skulle ju bli en uppfödarträff för oss i oktober som flyttades till november som flyttades till... och nu känns det som om den troligtvis aldrig kommer att bli av...


Henke :)

Susanne o Collin sa...

Vilka jättefina bilder!!!! Kul att träffa er igen// Kram Susanne

Squarepants sa...

Så fin Kelvin var!